יום רביעי, 29 במאי 2013

כיצד הופכים פרגולות עץ לפינת אירוח חגיגית ומקושטת?


אחד היתרונות הגדולים של פרגולות עץ הוא האופן בו ניתן לשנות את הרושם שהן מקנות. במצבים רגילים מצליחות הפרגולות לשדר חמימות, אינטימיות וטבעיות. לעומת זאת, לקראת יום ההולדת של אחד מבני המשפחה, אירועי חברה שעורכים הילדים או כל מסיבה אחרת ניתן להפוך את הפרגולה לפינת אירוח חגיגית ומקושטת. הדרך הנכונה לעשות זאת היא קודם כל להגדיר את הצרכים. עליכם לשאול מי קהל היעד, בכמה אורחים מדובר, ומהו לוח הזמנים המתוכנן. במידה והאירוע כולל הופעת אורח או הפעלה מוזיקלית, יש להקפיד על עיצוב אסתטי אך גם פונקציונאלי. אלמנטים מן הסוג הזה יעזרו לכם להפוך את הפרגולה לפינת אירוח מבלי לוותר על הנוחות שלכם ושל האורחים.

פרגולות עץ מקושטות לאירוע חגיגי


לאחר שמגדירים את הצרכים של פינת האירוח ניתן להתחיל במלאכה עצמה. אפשר להפוך פרגולות עץ לפינת אירוח חגיגית בשתי דרכים – עצמאית או קנויה:

א. הדרך העצמאית – הורים או ילדים בעלי חוש יצירתי יכולים לקחת את המספריים והנייר, לגזור צורות מיוחדות, ולתלות אותם בפינות הפרגולה. בניגוד לפרגולות עשויות חומרי גלם אחרים, קל להחדיר מסמרים אל תוך הפרגולה או אפילו להשתמש באקדח סיכום. הדרך העצמאית דורשת מידה מסוימת של מחויבות, ומתאימה בעיקר לאירוח של ילדים אשר יכולים להשתתף במשימה.

על מנת לעשות זאת יש לרכוש את הציוד הבא:

  • -          מספריים
  • -          חוטי נייר
  • -          בלונים
  • -          בריסטולים, ניירות או כל דף צבעוני אחר
  • -          קישוטים מיוחדים

ב. הדרך הקנויה – גם בדרך הזו נדרשים ההורים לגלות מידה מסוימת של יצירתיות, אך הפעם מדובר על סגנון עיצוב בלבד. כל חנות למוצרי בית מוכרת קישוטים, ותמיד ניתן להוציא מהבוידעם את הקישוטים של הסוכה. קישוט של פרגולות עץ לא צריך להיות עמוס מדי, משום שחלק גדול מהרושם נוצר כתוצאה מהצורה הטבעית של הפרגולה.

התאמת הפרגולה אל העונה בה מתקיים האירוע


עוד מספר טיפים קטנים יכולים לעזור לכל מי שמנסה להפוך את הפרגולה לפינת אירוח חגיגית ומקושטת תוך זמן קצר. תלייה של וילון בין פאות הפרגולה, הוספת רהיטים דקורטיים מתוך הבית, והכנסת אור באמצעות מנורות קטנות יכולים לספק מראה מהודר וחגיגי. הקפידו על עיצוב הפרגולה בהתאם לעונת השנה בה מתקיים האירוע. במידה ומדובר על קיץ חם ולח, עליכם לשים בכניסה לפרגולה מאוורר גדול ומרענן. בחורף לעומת זאת תצטרכו לדאוג לקירוי או אפילו לאמצעי חימום נייד. זכרו לשמור על הבטיחות ואל תקחו סיכונים.


לסיכום, פרגולה עשויה עץ היא פלטפורמה נהדרת לאירוח וקיום אירועים חגיגיים. מוצרי עץ חדשים יכולים להשתלב בתוך הפרגולה הקיימת, כמו גם אביזרי פרזול, חומרי איטום ובידוד וכמובן צבע. אירוע כמו יום הולדת הוא הזדמנות חד פעמית לגוון את מראה הפרגולה, ולהכניס תחושה רעננה אל החצר או המרפסת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה