יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

האם אפשרי לחגוג יומולדת בחורף, ועוד בגינה?!


המזל המפוקפק שלי התחיל כנראה כבר ביום שנולדתי, בתאריך 5 לדצמבר. מדובר כידוע על עיצומו של החורף, וקשה מאוד לארגן אירועים נורמליים בתאריך הזה. מלבד העובדה שאף פעם לא לקחו אותי לטייל ביומולדת כי תמיד ירד גשם, אפילו בתור נערה מתבגרת התקשיתי לארגן אירוע הולם, כאשר בחוץ משתוללות סופות רעמים. תמיד תהיתי האם אפשרי לחגוג יומולדת בחורף, ומה לעזאזל עושה כל מי שנולד בתאריך כמו שלי. היום אני כבר בת 30, ולכן הספקתי ללמוד דבר או שניים בחיים, כמו למשל החשיבות של פרגולות עץ כאשר מתכננים לקיים אירוע בחורף.

יום הולדת בחורף תחת פרגולת עץ


הדירה בו אני גרה כיום עם בעלי והילדים נמצאת באיזור המרכז, ויש לה גינה. לקראת יום ההולדת האחרון שחגגתי החלטתי לנצל את הגינה עד הסוף, ולהזמין חברים על אף מזג האוויר הצפוי. בעלי ניסה להוריד אותי מהרעיון ואפילו הפעיל את נשק יום הדין ("הילדים יתקררו ויהיו חולים"), אבל אני לא הקשבתי. התחלתי להיכנס לאינטרנט, ולהתרשם משורה ארוכה של פתרונות חורף הולמים עבור מצבי:

-          פרגולות עץ
-          מרקיזות
-          ברזנטים
-          כיסויי PVC

מה הקשר בין פרגולות עץ לבין יום הולדת?


חלק מהמושגים כמובן לא הכרתי, ונאלצתי להיעזר קצת בויקיפדיה כדי לדעת במה מדובר, אבל את היתרונות של פרגולות עץ דווקא הכרתי היטב. נזכרתי שפעם הוזמנתי לחתונה של חברה אשר נערכה בגן פתוח בשיא דצמבר. מאוד אהבתי את העיצוב של המקום, ואת האווירה המיוחדת שהתקבלה כתוצאה ממזג האוויר החורפי, אך בעיקר הופתעתי לראות שיש פתרונות קירוי מצוינים. פתרונות אלו משתמשים בפרגולות עץ על מנת למנוע חדירה של רטיבות וגשם, לעזור בבידוד, ובעיקר להפוך כל גינה למתחם אירועים בלתי נשכח.

יום ההולדת התקרב וההכנות היו בעיצומן. הזמנתי מספר אנשי מקצוע על מנת לקבל הצעת מחיר, וכולם אמרו לי שבהחלט ניתן לקיים אירוע בגינה הצנועה שלי. אם בעבר חשבתי שלחגוג יום הולדת בגינה בדצמבר זו משימה בלתי אפשרית, הרי שכעת מדובר היה על אירוע לגיטימי לחלוטין. קיבלתי המלצות על חברות המתמחות במוצרי עץ, הבהרתי היטב כיצד אני רוצה שהפרגולה תיראה, וביקשתי לבחור בין סוגי עץ שונים. סיפרתי לבעלי שהפרגולה הנבנית לכבוד יום ההולדת צפויה לשרת אותנו גם בקיץ וזכיתי לתמיכתו.

מיותר לציין שהצלחתי להפיק חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת. את הילדים שלחנו אל סבא וסבתא כבר בצהריים, את הקייטרינג הזמנו לשעה שש בערב, וכולם היו שיכורים ושמחים בחצות. גשם קל החל לרדת לקראת השעות הקטנות של הלילה, אולם הפרגולה עמדה במשימתה, ואף אורח לא נרטב. אפילו מכשירי הסאונד, הכיבוד, הכסאות והשולחנות לא סבלו מהחורף האימתני ממנו חששתי כל חיי. בקיצור, פרגולות עץ פשוטות הצליחו להוכיח לי שגם ילידי דצמבר יכולים לחגוג יום הולדת בגינה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה