יום שני, 20 בפברואר 2017

מחירי סנטף היום בשוק

כשאתם מקימים פרגולה בחצר, אתם צריכים לתכנן בצורה נכונה את הקירוי שלה


פרגולה היא אלמנט איכותי ביותר שרבים מאתנו בוחרים בצדק להכניס לחצר הבית שלהם. היתרונות של הפרגולה הם ברורים, משום שמדובר באלמנט אסתטי איכותי ביותר שמאפשר לא רק פינת ישיבה נעימה ויפה בחצר, אלא גם כיסוי איכותי מפני אור השמש החזק ומפני גשם בימי החורף – אבל בכדי שהיא תוכל לשמש אותנו בצורה נוחה לכל אורך השנה, אנחנו צריכים לתכנן את כולה בצורה נכונה, כולל כל מה שנוגע לקירוי שלה ולכיסוי שלה. אחת האפשרויות האיכותיות ביותר בתחום זה היא סנטף – וכעת נבין לגבי סנטף מחירים, יתרונות ואפשרויות שונות.


כל היתרונות והאפשרויות של סנטף, והמחירים של סנטף בשוק כיום


מה זה בעצם ולמה זה כדאי? סנטף הוא למעשה המונח המקצועי שבו משתמשים בכדי לתאר לוחות של פוליקרבונט, שמגיעים בצורות שונות ובצבעים שונים ומותאמים במיוחד בכדי לשמש קירוי ובעיקר כיסוי לפרגולות. סנטף הוא בעל יתרונות רבים בהקשר זה, בעיקר משום שהוא אטום לחלוטין, מתאים הן לכיסוי גשם והן לכיסוי שמש, והוא שומר על איכותו ועמידותו לאורך זמן רב. עוד יתרון של סנטף הוא כלכלי – כי ברכישת סנטף מחירים לא מגיעים גבוה מדי, אבל צריך להבין מה זה בדיוק אומר.

כמה זה עולה? כיום, בשוק הפרגולות סנטף מתומחר לפי מ"ר, וישנן שתי אפשרויות כלליות – סנטף פלסטיק שנחשב איכותי פחות, ומנגד סנטף פוליקרבונט איכותי, עמיד ואסתטי ברמה הגבוהה ביותר. כשהוא עשוי מפלסטיק לסנטף מחירים שנעים בין 70 ל-200 ₪ למ"ר. מאידך, סנטף פוליקרבונט איכותי נע בין 120 ל-350 ₪ למ"ר, והפרש המחירים הזה מגולם במידה רבה באיכות ובעמידות של הסנטף לאורך שנים.


אתם צריכים לתכנן את הפרגולה שלכם בצורה מלאה – וזה כולל גם מחירים של סנטף



תכנון מלא של הפרגולה לא נוגע רק במושבים שבה או בתשתית העץ והאלומיניום שמרכיבה אותה – זה נוגע גם בכל מה שקשור לקירוי שלה ולכיסוי שלה, ולשימוש הנוח והאיכותי בה גם כאשר הטמפרטורות גבוהות או נמוכות במיוחד, בשמש או בגשם – באמצעות לוחות סנטף איכותיים שכעת אתם ידעים כמה לשלם עליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה