יום רביעי, 19 באפריל 2017

היכן ניתן למצוא מחסן עצים טוב?



מחסני עצים מפוזרים בכל רחבי הארץ. אפשר להתחיל את החיפוש אחר מחסן טוב בסינון לפי אזורי מתן שירות. סינון כזה חשוב כי הוא מאפשר להתמקד בהבדלים בין מחסן באזור תל אביב והמרכז, מחסנים באזור הצפון, השפלה, השרון, ירושלים והדרום ומחסנים באזור חיפה והקריות. עם זאת, סינון גיאוגרפי לא תמיד מספיק כי יש עוד כמה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם.


הנה למשל טיפים שיכולים לעזור למי שרוצה לדעת מהו מחסן עצים טוב ואיכותי:


א. בחרו מחסן לפי ייעוד העץ – אין מחסן אחד שמתאים לכולם כי כל מחסן פונה לקהל יעד שונה. מבחינתכם בתור לקוחות, הסוד הוא לבחור את המחסן לפי התפקיד שאתם מייעדים לעץ. שימו לב בעיקר למחסנים שמיועדים לעץ בעבודות נגרות לעומת מחסנים שמתאימים לרכישת עצים לבנייה, תעשייה, הסקה או עשה זאת בעצמך.

ב. הגדירו את סוג המוצר – סביר להניח שאין לכם כל כוונה לקנות את כל סוגי העץ שיש במחסן. כתוצאה מכך, אין סיבה שתבחרו אותו רק לפי המיקום הגיאוגרפי. הגדירו את סוג המוצר עוד לפני שאתם מגיעים למחסן וכך תחסכו זמן ועוגמת נפש. המוצר שאתם מחפשים במחסן יכול להיות קורות עץ, עץ גושני או רב שכבתי, רשתות עץ, בולי עץ, אריחי עץ, אדני רכבת, פורמייקה ועוד.

ג. בדקו מוצרים נלווים – משתלם להיכנס למחסן עצים ולבצע בו רכישה מרוכזת, מאשר להסתובב בין חנויות שונות ולהתחיל בכל פעם את החיפוש מחדש. כתוצאה מכך, עליכם לבדוק אפשרות לרכישת מוצרים נלווים באותו מחסן. המוצרים הרלוונטיים הם למשל מוצרי עיבוד עץ, כלי עבודה, רעפים, מוצרי בידוד וכמובן מוצרי נגרות או חומרי בנייה.

האם כדאי לבחור מחסן לפי המחיר?


בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחיר העץ הוא דווקא לא הדבר החשוב ביותר בבחירת מחסן טוב. הציבו את האיכות בראש סדר העדיפויות וקבלו המלצות על מחסן עצים באזור שלכם.

הגיעו למחסן כדי להתרשם מהעצים והתייעצו עם נציגי המקום. בסופו של דבר, המטרה היא לקנות עץ שישמש אתכם לאורך זמן ויעניק ביטחון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה