יום שני, 26 ביוני 2017

תכנון ועיצוב מחסן עצים

עיצוב בעץ להענקת מראה טבעי


אם אתם רוצים לעצב משהו בגינה שלכם חשוב שעיקרון אחד יהיה לכם מול העיניים: חצר פסטורלית נראית טוב יותר. אמנם הבית שלנו יכול להיות יוקרתי ומודרני בלי נגיעות טבעיות במיוחד ואפילו בלי אף עציץ או צמח ואף שילוב של הצבע הירוק אך בכל מה שקשור לחצר אין משהו שיוצר בית מושלם יותר מאשר אווירה טבעית וירוקה. מה משתלב יותר טוב באווירה טבעית וירוקה מאשר עץ? כל דבר שתרצו לבנות בגינה שלכם יכול להיבנות באמצעות עץ. רהיטי גן מעץ, מחסן עצים ועוד שלל פריטים שיכולים רק להוסיף. השימוש במחסן גובר בעיקר כאשר יש לכם הרבה מה לאחסן וכבר נמאס לכם שהמכשירים או הציוד שלכם יושבים סתם בחצר ללא קורת גג בטוחה ומחסן מעץ הוא פתרון נהדר.


תכנון ועיצוב מחסן עצים: להתאים את הצבע


אם אתם רוצים לתכנן מחסן עצים שיתאים לכם בצורה מקסימלית חשוב מאוד להתייחס לצבעים שלו. אמנם לעץ יש צבע טבעי וכל צבע של עץ יכול להתאים בצורה מופלאה אך להתאמה מקסימלית חשוב להתאים את הגוון. יש עצים בגוון בהיר יותר שממש גובלים עם לבן, יש צבעי בז' כהים יותר, יש מחסנים בצבע עץ קלאסי, עץ מעט אדמדם או עץ בצבע חום כהה מאוד. חשוב מאוד להתאים את הצבע לאווירה שאתם רוצים ליצור כאשר ככל שהצבע יהיה בהיר יותר כלך האווירה תהיה משחרר יותר אם כי יש גם למחסנים בהירים חסרונות של לכלוך שנראה יותר בקלות ולא תמיד הם מתאימים לאווירה.

ליצור הרמוניה עם כל הפריטים בחצר



כשאתם מתכננים מחסן עצים ומנסים לקבוע את הצורה שלו או את הגוון שלו חשוב להתאים אותו גם לשאר הפריטים שיש לכם בחצר. בדרך כלל בגינה מושקעת יהיו כמה רהיטי גינה כמו נדנדות, שולחן, כיסאות ואולי גם ערסל קטן. כל אלו צריכים להשתלב יחד להרמוניה מושלמת ומחסן העצים שלכם בעיקר בגלל הגודל שלו מכריע בעניין זה. כשאתם מתכננים ומעצבים מחסן עצים חשוב מאוד לבצע התאמה לעיצוב הקיים ואם צריך גם להיעזר במומחה לעיצוב גינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה