יום רביעי, 17 בינואר 2018

סוגי סנטף הקיימים בשוק

הסנטף ושימושיו


סנטף הינו סוג של לוח גלי מיוחד העשוי מחומר בשם פוליקרבונט. השימוש העיקרי בסנטף הוא עבור קירוי של מרחבים שונים, החל מגגות של פרגולות וחניות בבתים הפרטיים ועד לקירוי של חממות מסחריות ומחסנים גדולים. הסנטף נפוץ במיוחד לשימוש בשל תכונותיו הייחודיות שהופכות אותו לפתרון קירוי אידיאלי. הסנטף הוא חומר עמיד וחזק במיוחד בפני פגעי מזג האוויר, הוא יכול להעביר עד 90 אחוז מקרני האור העוברות דרכו תוך סינון של קרינתUV  מסוכנת, והוא גם שומר על הצורה והצבע שלו לאורך זמן. ללוחות סנטף צבעים רבים ומגוונים שניתן להתאים באופן ספציפי לכל לקוח.

סוגים שונים של סנטפים


·         סנטף בגדלים שונים – ישנן כמה דרכים לחלק את סוגי הסנטף הקיימים בשוק. חלוקה ראשונה היא חלוקה של סוג הסנטף לפי גודל. מצד אחד של הסקאלה קיימים סנטפים יחסית קטנים שנועדו לקירוי של פרגולה קטנה בחצר לשימוש פרטי בימות החורף, ואילו בצד השני של הסקאלה ישנו סנטף גדול במיוחד המשמש עבור קירוי של שטח עצום של חממה מסחרית.

·         סנטף בצבעים שונים – ישנה חלוקה נוספת של סוגי סנטף על פי הצבע שלהם. ללוחות סנטף צבעים שונים, כאשר הצבע מותאם לדרישה הספציפית של הלקוח הן מסיבות עיצוביות והן מסיבות פרקטיות. כך לדוגמה, העברה מקסימלית של אור יכולה להיות מושגת באמצעות רכישה של סנטף שקוף ומתאימה ללקוחות המעוניינים ביצירת מרחב שהוא מצד אחד מקורה ומצד שני מואר.

·         סנטף לשימושים שונים – סוגי סנטף שונים מותאמים עבור אופן השימוש בהם. כך לדוגמה, סנטף לחניה פרטית יהיה זול יותר ושונה בצורתו מאשר סנטף לקירוי של שטח ציבורי או של אזור מסחרי.


אל תתפשרו על האיכות



כאשר אתם בוחרים סנטף, עליכם לשים לב לפרטים כמו העובדה שלכל סנטף צבעים אחרים, גדלים אחרים ושימושים אחרים ויש להתאים את סוג הסנטף שאתם בוחרים עבור הצורך שלכם. לא משנה באיזה סנטף תבחרו – אל תתפשרו וקנו מחברה איכותית ומובילה. א.י. זוהר עץ ואינסטלציה בע"מ משווקים לוחות סנטף מהשורה הראשונה שתוכלו לסמוך עליהם עבור קירוי איכותי ומעוצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה